M Y S

Så var man tillbaka i Halmstad efter några mysiga dagar hos storasyster. Det var så jobbigt att säga hejdå eftersom jag vet att det kommer att dröja tills vi ses nästa gång. Idag fick jag dock mysa REJÄLT när jag satt barnvakt åt min systerdotter Vanessa, vilket gjorde allt lite lättare. Lilla solstrålen! 

De närmsta dagarna står bland annat packning, umgås med nära och kära, träning, lämna lägenheten och en kort visit till Göteborg på listan. Det är full rulle hela tiden och när jag väl intar soffan är jag helt slut. Ikväll bjöd jag över mor på lite sushi (klart man måste njuta av lite takenaka sushi) och idolmys. Det är alltid härligt att umgås med just nu är det extra härligt. Man tar vara på varje stund tillsammans. Nu ska jag fortsätta med min packning. HOLY SMOKES!! Det kommer bli tungt på onsdag. :P ojdå...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback