w e e k e n d

 
 
Fredag. Riktigt efterlängtad fredag. Den här veckan har varit intensiv, både fysiskt och psykiskt. Ett himla flängande fram och tillbaka på cykeln till olika skolor, plugg, träning, hemlängtan, insomnia... you name it! Har känt mig något utmattad av alla känslor. Så det ska bli skönt med helg, även om den kommer att bestå av en del plugg tillsammans med Malin. Ekonomi. Fast jag har ju både el clasico och utgång att se framemot, det är inte så illa det! Har faktiskt bara festat en gång sedan jag kom hit. Min roommate kallar mig för världens sämsta Erasmus-student, som bara relaxar under helgerna. HAHA! :)
No worries peeps, still going strong...


Kommentarer
Postat av: Mal

Snygg!

2013-11-01 @ 19:34:46
Postat av: Mathilda

Hjärtat

2013-11-12 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback