day two


Morning!! Ready to hit the big city...

Men först bytte jag slappekjol till byxor.

Sedan ägnade vi 2 timmar (!!!!) i B&H som är en gigantist elektronikbutik. Sebs ser kanske inte så nöjd ut MEN TRO MIG, det var han!! Efter besöket var vi en fisheye-lens och kameraväska rikare.

Det skulle egentligen regnat idag men solen stekte på, så vi åt en lunch och drack en margarita på Lucy'c under öppen himmel.

Det var SÅ himla mysigt och glädjen sprudlade!!

NEXT; UPTOWN! ...Och Sebs fick äntligen ta en titt i applebutiken! :)
Vädergudarna verkar vara på vår sida under den här resan för solen ska skina hela helgen!! LYCKA!!
Däremot har jag ingen shoppinglycka ännu, skulle köpa Tory Burch skor och en klocka från GANT, men skorna fanns inte kvar i min storlek och klockan var slut. TYPISKT! Nu är vi helg slut. GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag blir så avis! ni ser ut att ha det underbart! :D älskar bilden när du sitter och kollar upp i himlen, lööövly! puss på dig gaaaard, hälsa sebbe!

2012-06-08 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback