my weekend

Nedan följer ett bildmaraton från min fantastiska helg! :)
I fredags var vi bortbjudna till Klaséns och vi startade kvällen med...

Löjrom och tillbehör. MUMS!

Sedan smälte vi förrätten och Filip försökte hitta en bra vinkel för att dölja sin lilla blåtira haha. Fail!
Maria hade lagat en supergod pastarätt!! :)

Efter att ha sett alla fantastiska bilder från deras bröllop och bröllopresa började jag fjanta mig framför kameran.

...Och jag tyckte det var väldigt underhållande. Fina Maria!

Maria & Sebs.

Till sist har vi gruppfotot som Sebastian alltid lyckas förstöra på ett eller annat sätt. Här har vi till exempel "spela-död-posen!" HAHA!

I lördags ställde jag till med lite Sushi-förfest.

D E L I C I O U S !

Jag var lycklig över att ha bästis på hemmaplan :)

...och andra fina damer hemma hos mig!

Camilla & Malin!
Sara & Maal!
Kvällen bestod av mycket censurerat girltalk, många skrattanfall, dans, roliga youtube-klipp (tänk att man aldrig lyckas hålla det borta under en förfest) och en del rött.

Träffade tre kramgoa killar på Mårten haha...

När Sebs kom hem runt 5 hade jag och Maal somnat framför en film i soffan. Sedan bäddade vi ner oss och det sista jag tänkte innan jag somnade var att "det här har varit den bästa helgen på länge!"
TACK TILL ALLA FINA SOM FÅTT MITT HJÄRTA ATT LE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback