födelsedagslördag i paris!

Dagen började med att roomservice knackade på med en liten födelsedagsfrukost till Sebastian som jag hade ordnat. Han fick äntligen sin present som han blev JÄTTEGLAD över :)
Gårdagsen hade satt sina spår så vi var rätt sega när vi stod i kön till Louvre...
Men vi tog oss samman och stod kvar! Vi skulle minsann se Mona-Lisa...
Ingången var väldigt cool!
Och där har vi den! Mona-Lisa, vår lilla morot i kön...
Jag var dessutom väldigt nyfiken på "Venus de Milo", som var jättevacker!
Efter vår lilla tur satte vi oss på en restaurang i närheten och jag beställde in sniglar...
Sebs fick äntligen sin Bud som han hade längtat efter :) ...och helt underbar parmaskinka!
Själv drack jag ett torrt chardonnay vin som var supergott!
Stod i kö i 25 minuter för att komma IN på detta lilla fantastiska ställe.
Fick givetvis med mig lite godsaker hem ;)
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad mysigt ni har haft det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback