"Allting är relativt" sa Einstein och han var ju relativt klok!

Tror ni mig när jag säger att jag FLÖG upp ur sängen imorse när jag insåg att jag hade ställt klockan fel? På 9 minuter blev jag klar och sedan rusade jag iväg till skolan - där ett gigantiskt prov väntade!
Det gick sådär, verkligen sådär... fan. Det är sjukt, 5 sidor med omfattande frågor på 5 kapitel som vi precis hann rabbla oss igenom och bli klara med förra veckan. En del skyller på läraren, det gör inte jag! Jag gillar Mårten, han är lite lost men det är inget fel på honom som lärare (aningen opersonlig kanske, men heey vad kan man förvänta sig efter att ha undervisat i samma kurs år efter år?) Jag skulle snarare säga att felet ligger högre upp - en sådan stor kurs går under 50 poäng. Jävligt oklokt om du frågar mig. sinnes!
OCH vad är egentligen dealen med att enbart lägga in prov, faktum är att man hinner eller kan inte annat än att enbart plugga inför provet! Bittert.
Fan det här ämnet borde jag vanligtvis kunna sätta M:et i! Men allting är ju relativt...
Nej. nu får jag lägga det år sidan och sätta igång med matten.
Imorgon väntar nämligen ytterligare ett prov!
WISH ME GOOD LUCK and I'll throw a big-wet-kiss right back at ya'! :)

Kommentarer
Postat av: sarah.

tack så mycket roligt att du tycker det (:

Postat av: Olivia

sv: okej :D

vad vill du bli då? :)

2010-10-19 @ 16:33:17
URL: http://oliviaburman.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: okej :) va jobbar du i för butik? :D

2010-10-19 @ 17:22:07
URL: http://oliviaburman.blogg.se/
Postat av: pj

är det företagsekonomi du läser?=) jag läste det på komvux oxh hade mårten där!

2010-10-20 @ 15:32:51
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback