what a saturday!

Tror ni mig när jag säger att det inte är förrän NU som jag har kunnat sätta mig ner och slappna av på hela dagen. Imorse vaknade jag och Sebs tidigt hemma hos Charleen av byggarbetarna och en timma senare var jag påväg mot IKEA i Helsingborg med päronen. Det var en massa folk men vi hittade åtminstone en del fint. När vi var tillbaka i Halmstad var det dags att börja bära in allt.
TUNGT SOM FAN VAR DET och foten blev riktigt dålig igen. Jag var inte hemma i lägenheten förrän 5 och då tog jag en dusch och sedan började jag packa upp allt som jag köpte på Gekås. Jag passade dessutom på att slå in lite julklappar, samtidigt som jag underhållit min systerson Micki som ska sova här inatt. Just nu spelar han Xbox och jag sitter bara och pustar ut. Sebs ska snart jobba och jag ser verkligen framemot att gå och lägga mig om ett tag...
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback