onsdag

Dem här dagarna har bara sprungit förbi. Igår var jag glad mest hela dagen, fick glada nyheter, hälsade på hos syster en stund och från klockan 2 spenderades resten av dagen tillsammans med Tessan och Emelie.
Först utnyttjade jag Tessan med körkort och åkte och handlade.
Ett himla flängande :) men när vi väl var hemma blev det lite lufttorkadskinka, kex och olivröra för att mätta hungern. Till huvudrätt (vid 21.00) blev det BBQ koteletter, rödvinssås och kökt potatis och till slut orkade vi inte med någon efterrätt när Sebs satte på en rulle.
Idag har jag tänkt plugga teori och sedan har jag lovat Charleen att laga middag hemma hos dem. Snäll som man är ;)


En bild på försnaxet igår!
CIAO LINNÉA


Kommentarer
Postat av: malen

jag vill också ha ju! schysst att man blir bjuden!

maaaat

2010-05-05 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback