Got you at 'Hello!

Sara var så himla snygg igår ;) en go brud i lyxförpackning.
Här hamnade visst även jag på bild. Dock ingen tjusig sådan ;)
Fellan & Linus var också med och festade :) Här har ni dem!

Oscar vet minsann hur man intar en pose! HAHA
Tacka vet vi iPhonen hur skulle annars en förfest se ut? Våghalsen it is!!
Alltså vissa frågor var helt sinnes!!
Runt 02.30 hängde jag mycket med Fulemange :) Vi tog en liten måltid på McDonalds och löste världsproblem.
Bilden talar för sig själv... Här var det dags att avrunda!

Det var riktigt skoj igår, vi spelade spel och skrattade massor. En flaska rött och jag var bra redo för Gastons. Där var det riktigt bra drag och jag dansade loss med Bianco-tjejerna. HAHA!
Många ups och liiite downs men i det stora hade jag grymt kul med gänget :)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback