Helgen

Fredagen var verkligen lyckad. Först en mysig middag med tjejerna det blev ceasarsallad med bröd, jag älskar sallader! Skulle kunna äta det always.
Sedan vidare mot Gastons, massa folk! Sebs & Dille var jätteduktiga :)
Väl hemma ville jag bara sova men det var omöjligt på grund av allt dunkande och annat så när jag skulle till jobbet klockan 9 i lördags var jag gaaanska schleeten.
- Lördagsfullt på ROBERTS och jag var trött!!!
- Födelsedagsmiddag hos mamma & pappa.
- Bio 2010 med Sebs!! SEEEE DEEEN!!
sedan dog vi båda :)
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är tröjan köpt med smilegubben?:)

2009-11-15 @ 22:41:54
Postat av: Linnéa

ingen aning faktiskt. ska kolla :) zara kanske!

Postat av: Anonym

pushar dig lite extra med tröjan;) du kan väl skriva i kommentarfältet vart den är köpt?

2009-11-16 @ 19:20:25
Postat av: Felicia

Den är köpt på Soda i Halmstad! :)

2009-11-16 @ 22:04:02
Postat av: Linnea

tröjan är köpt från Soda och höpt från ett tag sen :)

2009-11-17 @ 15:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback