min underbara helg!

I torsdags åkte jag och Sebban direkt ut tills hans familj i Billdal, vi lagade kycklingtacos och hade det jättemysigt hela kvällen.
Hela vår tanke den här helgen var att INTE STRESSA, vi kände oss båda slitna så därför var det ultimat att även följa den tanken, därför gick vi upp när vi kände för det på fredagen, jag solade lite på deras terass och sen begav vi oss in till stan - Way Out West.
Vi såg Band of horses, Robyn, Anthony and the Johnsons. U N D E R B A R T !
Egentligen skulle vi ju gått på festivalen även på lördagen men ingen av oss kände riktigt för det så vi åkte och hälsade på Sebbans syster som just fått en liten pojk och sedan gick vi en runda på stan. På kvällen hade vi supertrevligt, vi satt och åt havskräftor och räkor och pratade i timmar...
Upp i tid på söndag och iväg på Sebbans lillasysters fotbollscup, avslutade sedan vår trip med en 3-rätters visit hos farmor. Oj, vilken fin helg jag har haft!

Entré

I väntan på Robyn

Sebs & jag

mysig "kräftskiva"

KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback