Well done, Linnéa!

Jag är så stolt över mig själv idag! Har lagt upp ett träningsschema och idag var det dags för ett ben-och-ass-pass. Och tro mig när jag säger att de fick verkligen jobba!! Körde i över 1,5 timma och när jag var färdig var jag helt slut. Det är så skönt när man kommer igång med träningen igen, även om det är lite segt i början. Jag har verkligen motivationen just nu, både när det gäller kost och träning! :) woho!

Dagen började sådär! Det har visat sig att två (av sammanlagt fem) kurser som jag läser är på spanska (vilket jag inte behärskar). Så jag var lite frustrerad över hur jag ska lösa detta på bästa sätt. Ska jag fortsätta och se hur det går eller kolla över andra alternativ? Kontrollfreak som jag är, bestämde jag mig för att se över mina möjligheter att kunna läsa andra kurser. Så jag ägnade hela förmiddagen åt att söka på olika kurser. Det är fortfarande väldigt oklart hur det blir. Men jag har blivit uppmanad om att "det kommer att lösa sig"... Så jag litar på det! Min gamla gymnasielärare brukade säga att ett av de bästa verktygen för att lyckas är att se möjligheter, framför hinder. Hon var för övrigt en mycket klok och inspirerande kvinna!

Nu ska jag fokusera på fotbollen! :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktig du är!! Kör hårt 😉👊

2013-09-19 @ 08:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback