Lost

Igår var det skolstart. Jag och Malin yrade runt på en massa introduktioner av klasserna och jag har redan hittat min favorit, "marketing". Man kan inte lita fullkomligt på lärarnas engelska (trots att det är engelska kurser!) men vad gör väl det?! Det kanske till och med ger en möjlighet att kunna glänsa lite extra på tentorna, eller inte. ;)

Jag var så frustrerad igår! Fick för första gången känna på hur det känns att känna sig helt vilsen i Zaragosa. Jag vandrade genom hela staden för att hitta min jäkla buss hem (som från början bara var 5 min bort haha!) Så går det när man bor ned överbeskyddande sambos som kört mig överallt, tills nu. Och igår var det faktiskt jag som envisades med att jag skulle ta bussen hem. Jag var SÅ arg när jag inte hittade hem!! Men idag var allt frid och fröjd :)

I övrigt skrev jag även in mig på ett gym här i närheten igår! WOHO!
Och nu ska jag faktiskt pallra mig dit, så jag hinner med allt jag måste göra innan det blir gott häng här ikväll! Fotbollskväll står på agendan! :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha jag kan se mig dig där, nej jag ska bussen hem!! Pusss

2013-09-17 @ 16:05:01
Postat av: Tina

Gud vad jag saknar er! Underbart att höra att ni har det bra. :)

2013-09-17 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback