from my iphone

En rask PW på morgonen som avslutas med god frukost på EspressoHouse. Love it!!
Jag har myst med mina goa Biancotjejer på Brasserie.
En outfit en sommarkväll!
Min underbara mami på Harrys.
Jag har även hängt med Sebbes söta kusin Vanessa på after beachen.
Hon målade av mig och Sebbe! :)
Bästis har varit hemma på semester och vi mötte upp gänget...
 På Brasserie (såklart)! Nils & Sara :)
Charmören ;)
"Vi kör bara!" och jag vann ;)
LOVE YOU!
Ytterligare en outfit en varm kväll!
Sebs & jag på cykeltur genom stan! HAHA!
I veckan åt jag & Tina hotellfrukost innan...
Vi satte oss i bilden och styrde söder ut!
På Väla shoppade vi loss och åt indisk mat. SJUKT GOTT! :)
 
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback