our day, today!

Vi började dagen med en brunch på ett mysigt café, jag åt 3 olika sorters ostar och drack mitt efterlängtade kaffe. Haha, Sebs var lagom nöjd när jag beställde in ostar. Ni som känner honom vet varför ;) Efter den påfyllningen strosade vi på stan i flera timmar tills magen kurrade igen...

På León åt jag en fantastisk rätt med musslor och andra godsaker från havet... MUMS!
Sedan kilade vi vidare på stan och pussades. Mycket kärlek den här helgen :)

Fick sjukt bra service av en kvinna inne på "SEPHORA" och köpte äntligen produkter från clinique som jag tror kommer passa mig utmärkt. När jag hade betalt kom kvinnan och överraskade mig med en supersöt necessär som hon hade fyllt med lite gott & blandat. Blev jätteglad :)

Lite shopping har det allt blivit idag men nu måste jag fixa mig, vi ska ut och dricka lite drinkar. Sebs har hittat en del sköna barer som vi ska prova på :)
TREVLIG HELG!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback