my weekend

Min helg har varit alldeles underbar.
Tänkte beskriva den med mänger av bilder... Here we go!
Efter 9 timmar på kontoret hoppade jag äntligen på cykeln och rullade iväg till min syster. Medan barnen lekte dukade vi fram en lyxig plockmiddag för två. Vi åt och pratade i mängder och verkligen njöt av att det äntligen var helg... Tack för en fin kväll tillsammans!
Lördag. Jobbade på brännan på syrrans veranda och när det drog lagom mycket i kinderna mötte jag upp finaste Sara utanför Premium. Hon köpte ett par snygga Acne jeans och ja, jag fungerade mest som moraliskt stöd.
På kvällen skulle vi ha överraskningsfest för Nils -- mellanlandade hemma hos Sara.

Ett glas rosé var givet :) sedan mötte vi upp...

Linus, som som vanligt var på strålande humör!

Väl hemma hos Nils hade Oscar gjort det superfint.

Här låtsas Nils vara cool-lugn men han blev rätt överraskad när vi hoppade fram och vrålade "hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!" Ungefär lika överraskad som Jocke ser ut att vara på den här bilden haha!

Kändes bra att skumpan var i tryggt förvar ;)

Det varade dock inte så länge! haha :)

Nils lillebror, Gustav verkade vartfall förnöjd!

Och jag och Simon var rätt nöjda vi också.
Strax efter 1 traskade jag och Sara in mot staden och hamnade på Mårten. Vi dansade tills jag "stukade" foten (märk hypokondiker) och Nils bar mig halva vägen hem. HAHA!

Söndag. Vaknade upp och möttes av strålande väder, låg och slappade ett tag i soffan innan jag kilade hem till Charleen för att...

GRILLA!!! GILLA!!! Alla ville vi leka grillmästare...

Men i slutändan var det Sebbe som var vassast - eller var han bara mindre lat än oss andra?! Vi tar det första alternativet så blir han nöjd ;)

Tre favoriter...
TACK ALLA FINA SOM FÖRGYLLT MIN HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback