OH HERRE - JAG ÄR NOG FÖR SNÄLL ?!

Snälla, förklara en sak för mig. För jag förstår faktiskt inte! Vad är dealen med att folk tror att dem kan ringa hur sent som helst bara för att det är lördag?
Det har hänt flera gånger nu den senaste tiden att jag får ett samtal mitt i natten av folk som är ute och festar. "Vad gör du?" frågar dem. "Sover!" svarar jag. "Men det är ju lördag..." Ja. och jag sover... Det finns ju ingen större anledning att vara uppe bara för att det är lördag.
Man kan alltid ringa mig, jag säger aldrig något om samtalen. Utan jag låter alltid pigg och trevlig - låtsas som om jag inte alls blev störd i min djupsömn! Sebastian säger ibland att jag är alldeles för snäll. SAY WHAT (?) ja. kanske!

EN SAK TILL!! Ring mig aldrig (i synnerhet på natten) och be mig ta in er på något ställe eller för att be Sebs ta in er på något ställe! SEBASTIAN JOBBAR, han skiter fullständigt i allt annat runt omkring. Har du blivit nekad, bör du gå därifrån!

Hur som helst. Nästa helg ska jag minsann ut och dansa för då är Maal hemma och måste man fira ordentligt!
L O V E L Y !

Kommentarer
Postat av: Lena Saifa

Åh, tusen tack! Det samma till dig :)

Ha en fin söndag :)

Postat av: Jessica

Tack så mycket! Här har du en jättebra hemsida som kan hjälpa dig med allt om bloggen! http://www.designadinblogg.se/skapa-en-animerad-bild/ Tänk på att inte använda för stora bilder, då fungerar det inte. :)

2010-09-12 @ 12:55:51
URL: http://buziak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback