monday glory

Så var det måndag igen och förkylningen sitter fortfarande i! Imorse mötte jag upp Charleen och mamma för en frukost på "skånskan" och sedan blev det lite shopping. Charleen köpte (i vanlig ordning) en väska från MQ, jag skojar inte när jag säger att hon är en "bag-maniac". Hon älskar väskor! KÖPTE 3 st FÖRRA VECKAN!!! Herre. själv har jag hittat en go vinterjacka från PEAK som jag ska köpa imorgon tror jag. Den kostar 4500 men jag tycker att jag kan unna mig den eftersom jag inte äger en ordentlig vinterjacka.
Idag köpte jag en mysig stickad tröja från GinaTricot och sedan gick jag till jobbet! Jag och Alex jobbade på bra idag, städade i ordning i hela butiken :)
Btw. NU HAR VI FÅTT IN VINTERJACKOR FRÅN SVEA PÅ TJEJ!
Nu ska jag plugga!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback