fridayfeeling


(Allgu, Maal & jag - världens bästa sommar 2009)

Så var duschen avklarad och nu sitter jag och torkar.
Om 2 timmar ska jag ut och äta med min fina vän Allgulin Helwfetet och sedan blir det en sväng på W8 @ Gastons :)
Idag har jag kört ett hårt gympass och sedan sålt kläder som bara den på jobbet. Det är skönt när det är lönehelg, folk blir så mycket gladare då. Det är underligt vad shopping kan åstadkomma ;)
Själv ligger jag lågt, shoppingkassan under septembermånad har varit waaay tooo high, mycket roligare att köpa presenter till min älskling som fyller år nästa månad. Jag älskar att ge bort presenter, jag känner mig så snäll då hahaha!!
Nej, nu var det färdigskojat och dags för ett glas rött!
TREVLIG HELG!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback