"a wakeup call!"



Nu ska ni få höra! Idag har jag (och Sebastian) som sagt varit barnvakt åt Sebs systerson Noah. Dagen började med att jag som sagt hjälpte Thea med håret, sedan kilade jag direkt till jobbet. Fem minuter (15.00) efter att jag slutat jobba mötte jag upp Sebs och tog över barnvagnen. Sprang några ärenden på stan och gick sedan vidare till min syster Charleen. Barnen började busa omkring, det var dock väldigt trevligt att äta middag ihop allesammans. Jag blev kvar till 21 och sedan gick jag och Noah hem. Han somnade i vagnen och väl hemma var det snabba ryck med blöjbyte, ombyte, välling och snutten. Han var så himla mysigt och enkel. När jag ordnade välling för imorgon bitti slog det mig helt plötsligt hur jag inte ägnat en enda minut åt mig själv idag. Jag har verkligen tänk på Noah hela dagen. Och det slog mig på allvar hur jag INTE är redo för barn.
Det är jättemysigt men gud vilket ansvar. 
Lovord till mina älskade systrar, ni är så himla duktiga mödrar och har underbara barn! NU ska jag mysa lite med Teresa framför "Djävulen bär prada!" sen blir det bädden!
Gosigt att ligga bredvid lille Noah :) lite bra ska man få ha det ändå!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback