fridayfeeling

(suddig bild på mig och snäckan! VISST ÄR HON SÖT!!)
Det står en del på agendan idag! Vilket minut som helst kilar jag till ACTIC för ett svettigt pass, sedan ska jag fixa tvätten och springa en del ärenden på stan innan jag sätter mig bakom ratten och kör med pappa.
Är det bara jag som tycker att den här veckan gått ganska sakta?
När jag tänker efter har det varit skönt - annars brukar ju dagarna springa iväg!(?)
Just det. ska kolla om Anna vill komma på tacos ikväll också, annars blir det chill framför idol. Imorgon skulle egentligen jag och Sebs på dop, men jag jobbar så han får dyka upp utan mig.
Skönt att det är fredag på nåt vis, det är alltid så go stämning då!
TREVLIG HELG!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback