tisdag


Det var riktigt isigt i luften när jag kilade till rättskunskapen imorse - mitt knä gjorde riktigt ont så jag fick ta bussen men på hemvägen bet jag ihop och gick enda hem. Vilket i vanligtvis inte är någon lång sträcka men imorse gick det inte alls! Efter en handledning i PA kom jag hem, mötte jag upp Thea och Sebs och vi tog en fika på biblioteket. Sebs lämnade oss och Thea & jag gick hem till mig, tanken var att jag skulle ta Noah ikväll men han var så gnällig efter sin vaccination idag så vi hoppade det.
Nu sitter jag här nyduschad och njuter tystnaden. Antar att Sebs blir hungrig närsomhelst och kommer hem så det är bara att sätta igång med maten :)
Förtillfället händer inget märkvärdigt (men det får fan vända snart innan jag blir tokig!)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback