svar till elin

Elin om krasslig:
Hejsan. Hittade din blogg av en ren slump, därför tänkte jag fråga dig eftersom jag är nyinflyttad i Halmstad. Vet nästan ingenting om uteställena i halmstad, men har hört att "morfas"(?) ska vara trevligt. Vilken ålder är detdär på fredagar och lördagar? ha det fint /Elin!!!

Hej Elin! Kul att du hittat hit och hoppas att du stannar (både bloggen & i Halmstad!) haha :)
Dessvärre finns egentligen inte särskilt många uteställen i Halmstad - men det beror givetvis på vad man jämför med? Vad gäller "morfars" så är det många studenter som går dit, någon gång i månaden tror jag dessutom att Kåren har något för studenter. Jag har för mig att morfars vanligtvis kör åldern 21 om det inte är nåt särskilt event.
Personligen brukar jag gå ut på "Gastons" (ålder 25) på lördagar som har öppet till 02.00 och sedan gå vidare till "Mårtenson" (ålder 23) som har öppet till 03.00.
EN FREDAG I MÅNADEN körs ett event på "Gastons" som kallas W8
(ålder 20)! DET ÄR RIKTIGT BRA!
Kanske ses vi i dimman, då får du komma fram och hälsa! ;)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback