november

Konstigt väder det är idag! Regnet kan riktigt ösa ner och så helt plötsligt är det uppehåll och skinande sol. Mamma gick precis vi har suttit och pratat över en kaffe och kollat på möbler till hennes nya lägenhet. Hittade en massa fint trots att hon kan vara lite "inrutad" ibland.
Jag är trött idag, tog sovmorgon innan jag begav mig till ACTIC men när jag väl var hemma kände jag mig inte alls lika pigg som jag brukar. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk... (peppar. peppar!)
Nu ska jag sätta mig lite med projektarbetet innan vi beger oss hem till Sebs familj för lite middag :) det ska bli mysigt!
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska din mamma flytta till en egen lägenhet?

2010-11-03 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback