yesterday-way

Då var man som sagt hos tjejerna här i Oslo. Dem bor i en härlig 3a på två plan och Fline hade ordnat så fint med liljor och ljus och jag kände mig riktigt välkommen :) vädret är dessvärre mindre välkomnande.
tråkregn och moln tycks vara med på prognosen helgen ut.
Igår gick vi en snabbis på stan, jag hittade ingenting och sedan blev det en freshup och iväg till en förfest på "Galgberget" haha. Där fick jag träffa Maals kollegor! När gitarren kom fram förvandlades alla till sångfåglar, mindre bra! Sedan var det meningen att vi skulle rulla vidare till ett nytt ställe som skulle ha premiär igår MEN det blev tydligen inställt så istället hamnade gänget på ett Loungeställe, ingen dans där inte och jag var väl mest vilsen haha.
En panini och en kärleksförklaring till Sebs fick avsluta min kväll!
NU; freshup och sedan en båttur!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback