underbar dag!

Kom hem för en stund sen och man kan säga att jag verkligen fått i mig tillräckligt med god frisk luft idag.
Gick hem till mina föräldrar, debuterade med inlinesen och rullade sedan iväg till syster. Jag tog med mig Alicia i vagen och rullade vidare in mot stan. Hem för snabbdusch och sedan gick jag och lilla Alicia till Sebs som satt på Cafeet och chillade. Sen kom Nebbe med lille Noah som sov gott i sin barnvagn.
Årets första BokMakre var sådär eftersom jag är så himla förskyld.
Efter nästan 3 timmars barnpassningen lämnade jag lilltjejen hemma och nu sitter jag här och myser.
Ikväll blir det nog lugna puckar ändå, behöver kurera mig!
Hoppas ni njutit av denna om något blåsiga men underbara dag precis som jag.


(Alicia och Noah håller handen) söööta :D
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback