this weekend

Denna helg har mestadels innehållit jobb, vilket har varit helt okey eftersom det varit trist väder. Igår kväll sov jag i och för sig hemma hos Charleen.
Hon hämtade mig efter jobbet och vi köpte med oss buffalo wings från B&B (sjuuukt goda). Jag kom på mig själv att hetsäta pga att jag ville komma ifatt Charleens tempo men till slut sa jag till henne och då berättade hon att hon så sällan har tid att äta sakta tillsammans med barnen så hon tänkte inte på det HAHAHA! Sedan njöt vi återigen.
Idag har jag varit hänging och haft ont i magen, suttit barnvakt och kollat på Lotta på Bråkmakargatan. Jag älskar henne, hon är en (något irriterande men) FANTASTISK UNGE :) precis som min Jennifer.
Nu tänkte jag mysa med Sebs som är sjuk, har varit dålig med det i helgen.
Här kommer lite bilder från helgen:

(Jennifer med munnen full av gurka & buffalowings)

(Idag skulle jag mata lilla Alicia och vikigast av allt hennes "bebis")
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback