sommarvärme

OH VILKEN UNDERBAR DAG DET VAR IGÅR!
Jobbade för första gången på Nyhems servicehus 8-12 och det var så himla roligt att jobba med äldre igen :) det var inte alls som jag hade tänkt mig utan påminde väldigt mycket om hemtjänsten.
Efter jobbet lunchade jag och Sebs på BarMezzo och sedan blev vi uppbjudna på hemmagjort äppelkaka hos Filip.
Jag mötte sedan upp Tess, utförde lite ärenden på stan men mestadels av tiden låg vi i picasso parken och pressade för lite colour.
Middag hemma hos Sebs syster. mums mums!! Och sedan mötte jag ännu en gång upp Tess fast denna gång satte vi oss på uteserveringen och snackade lite skit. Det bästa var när Teresa fick fågelskit i huvudet av en förbiflyande fågel. Jag dog av skratt :D
Så jag hann med en del igår kan man ju säga :)
NU; en promenad, sen ska jag köra med pappa och till sist blir det jobb ROBERTS 17-23!




Två bilder från picassoparken igår :)
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback