harmoni

För er som inte känner mig riktigt kan jag berätta att jag alltid varit intresserad av musik. Jag har aldrig spelat något instrument, sjungit särskilt bra men musik har alltid berört mig något så otroligt.
Sedan barnsben har jag vuxit upp bland olika musikstilar, gammalt som nytt med en pappas som väckt intresset (dock betydligt mer begåvad än sin dotter).
Eftersom att jag aldrig spelat något instrument trots att jag fick ett piano som jag önskade mig när jag fyllde 15 år HAHAHA, har jag hittat ett eget sätt att täcka upp mitt intresse. Jag har sökt efter ny musik, nya grupper och tagit till mig alla möjliga stilar. Jag har lyssnat och jag har läst.
OCH NU ÄR JAG SÅ LYCKLIG :) Har hittat en ny grupp som just för tillfället värmer mitt hjärta så enormt med sin musik.
"JJ" heter dem och det är riktigt soft musik att ha i bakgrunden.
Precis vad som önskas i mitt liv just nu...
Lite bakgrundsmusik, något som rullar på. Ja, det är precis vad jag behöver!
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback