Crazy days

Idag var jag uppe med tuppen och vid 8 var jag hemma hos charleen för att agera barnvakt under 30 min :) Hennes kompis Sara gick precis med sina bestämda tvillingkillar. Jag och syster tänkte ta en kaffe innan jag förmodligen ska iväg och köra med pappa under några timmar. Ska bara försöka få tag på honom :P
Inatt kom älskling hem vid 5, stackarn hade spelat på en studentfest och hade som ansvar att stänga. Puuh.
MINNS NI  HUR GALEN MAN VAR UNDER STUDENTFESTERNA?!!
Jag glömmer aldrig första studentfesten hemma hos Olander på Pastellgränd. Kändistema och jag var tillsammans med 2 andra utklädd till PowerPuffPinglorna. Kvällens höjdpunkt var att åka i bagageluckan och att Menzur spydde i hennes trädgård 2 gånger. Oh herregud vilka tider...


(här har ni bildbevis. hemskt!!!)
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback