onsdag

Idag har det varit en bra dag, om man bortser från att jag haft massa otur!
Äntligen skulle vi köpa ny soffa och DÅ är det 8 veckors väntan på leverans (fattar ni JUNI!) eftersom den inte finns på lager...
Tålmodigt följde Charleen och Patrik med mig till Blooms istället och där verkade det helt omöjligt att hitta en soffa som föll oss in i smaken och var tillräckligt stor :) men jag måste säga att dem har en himla bra service och vi fick jättemycket hjälp.
Jag köpte nya knivar från "ZONE" och det visade sig att det var fel på just den så vi ska åka och byta ut dem imorgon!
NU ÄR ÄNTLIGEN MAAL HÄR!! Vi har just avnjutit en middag bestående av (HÖR NU) färskpotatis, kotletter, sallad och beeaaa :) Det känns helt underbart att ha henne omkring sig.
Hon och Sebs var och hyrde film innan som vi ska kika på nu. SORAYA M! spännande...
HÖRS!
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback