denna tisdagskväll!

Här sitter vi nu som två nördar, jag med min PC och Sebastian med sin MAC - framför tv:n.
Tisdag är lätt bästa tv-dagen. Först hemska dating-in-the-dark , hahaha tänk att jag tänkte anmäla Maal till det men det var ju innan man fick veta vad som gällde. Människorna som är med verkar vara helt galna? Snart ska jag ge min fulla uppmärksamhet till mina älskade hemmafruar på 5an. WOOHO!

Förresten. jag har kollat runt lite på en resa till mig och älskling under maj/juni och det lutar mot de Grekiska öarna. Jag har varit it Grekland förr och älskade det, fina stränder, GOD MAT och mysig atmosfär :) Jag hoppas verkligen att vi båda får tid över innan vi kör igång med vår sommar med massor av arbete!

CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback