Tillbaka i Halmstaden

Efter 3 underbara dagar i Göteborg hemma hos Sebs familj är vi tillbaka i Halmstad. Kom hem tidigt igår och möttes av strålande väder :) jag spenderade några timmar ute på Charleens altan och fixade en riktigt najs bränna. På kvällen jobbade jag för första gången denna månad på Nyhem och idag fick jag hoppa in några timmar i butiken. Allt rullar på, det börjar även närma sig teori och uppkörning vilket är sjuuuukt nervigt. Fast det är inte riktigt dags ännu!
Nu kilade min älskling för att sätta igång med en av sina 5 spelningar tordag-söndag. Duuuktigt!
För min del väntas bädden och möjligen några sidor i körkortsboken.
TA HAND OM ER!
KRAM LINNÉA

BILDER FRÅN GÖTEBORG:


Morbror Sebastian och hans systerson Hugo.

Jag & Hugo with crazy eyes! haha.

Jag & Sebastians lillebror Simon!
En helt underbar dag med sol, fast det var lite kyligt på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback