REA 30 - 50 %

OH MY vilken crazy-day det har varit i stan idag.
Imorse hade jag körlektion, kom hem tog en dusch och en powernap för att sedan kila iväg till jobbet. Vi har haft en massa att göra och det är alltid lika kul när det är full rulle på jobbet :) Tjejer och killar som letar efter midsommar-outfit och andra som bara vill spendera lite av lönen.
Provade själv en suuupersöt klänning från "MINA UK" men den får vänta än så länge, har ju trots allt min klänning från Nelly som jag ska ha imorgon och vi fick in ACNEs leverans igår. SÅ HIMLA FINA JEANS!!!


Igår hade vi en "personalfest" (tretton & Levis) och körde en helkväll på Morfars uteservering, som bestod av en jättegod hamburgartallrik, rosévin och en mängd shotar! Det är ett härligt gäng och jag är så glad över att dem tagit emot mig med så varma och öppna armar!


KOM FÖRBI OSS PÅ STORDAGATAN 50 i HALMSTAD
REA 30 - 50 % på mängder av kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback