monday monday

Upp tidigt imorse, hade körlektion klockan 8!
Puuh. det kändes att det var längesen som jag körde med dem på rattman.
Det gick sådär... dålig planering och jag stressar för mycket när jag kör. Så går det med dålig simultanförmånga. Man kan minsann inte ligga på topp alla dagar inte! Bokade även om tid för teori och uppkörning, eftersom den tidigare krockade med halkbanan osv.
Känns super att man återigen kan gå upp i tid utan att det är för jobbigt.
Det är en sådan typisk vane-sak!
NU förbereder jag mig inför jobb 13-18 på TRETTON och Salem al fakir spottar ut ljuva toner i bakgrunden :) då kan man inte annat än att få en härlig känsla i kroppen, trots att det regnar idag :/ tråååk. SOL SOL, kom tillbaka!
HA EN FIN DAG!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback