Det blev en dag på stranden!

Imorse ringde Fline mig och sa att det var dags att bege sig till stranden.
Efter gårdagen, då jag i och för sig var väldigt städad kände jag att det passade utmärkt med en slappedag på Tylösand.
Fline var med en liten stund och sedan åkte hon tillbaka till Oslo :( och kommer inte igen förrän om 4 veckor.
Maal och jag låg där i stort sätt hela dagen och hade så himla mysigt!
Jag är så glad över att ha henne hemma om så bara för en vecka.
Väl hemma har jag bara tagit det lugnt och snart ska jag bädda ner mig.
I veckan väntar mestadels jobb och kanske en tur till GEKÅS :) om inte annat får man väl se den nya säsongen av "GEKÅS" på 5an på tisdag. HAHA det tycker jag är underbart!
GODNATT LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback