söndag

Fy. jag mår som jag förtjänar...
Gårdagens festande har lämnat sina spår! Flera flaskor rosé på AfterBeachen och Sebs spelade så sjukt bra musik. Det var så otroligt skön stämning där och alla verkade taggade inför kvällen.
För min del blev det dock lite väl bra och jag somnade på soffan här hemma vid 6, vaknade en timma senare, mådde inte bättre men begav mig till Charleen som läxade upp mig och körde mig till Sus. På Leffes spårade det och jag åkte hem och sov! Nej, nu får det vara slut med alkoholmängder för ett bra tag. Pallar inte vara bakis heller.
Ikväll kommer Fline som ääänntligen är på hemmaplan och kanske även Sara :) det blir pizza, biopopcorn och film. En riktigt mysig söndagskväll, det kan vi alla behöva...
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback