say hello!

Så var man tillbaka efter en helgpaus! Ni måste väl alla hålla med om att det har varit årets varmaste helg, fast det har inte varit mycket till sol.
Helgen har förutom värme innehållit lite arbetstimmar, en massa mys hemma hos syster och jag har verkligen vräkt i mig vitlök :)
Man har inte sett mycket av Sebastian i helgen, lite skönt faktiskt :) Vi tog en drink på "Zigges" i fredags och sedan har det inte varit så mycket mer. Han har jobbat och varit på partaj...
Fram till på torsdag den här veckan blir det mestadels jobb, men på torsdag är jag ledig och då ska jag utnyttja hela dagen till fullo och hitta på saker.
Ikväll blir det förmodligen en sväng på måndagsklubben!
NU; Freshup. TRETTON!
TACK MAMMA OCH CHARLEEN FÖR EN JÄTTEFIN HELG TILLSAMMANS :)
KRAM LINNÉA

Bilder från i fredags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback