saturday

Igår trodde jag att jag inte skulle komma iväg till Gastons eftersom ingen jag kände verkade vilja gå ut. Bloggarna "RebeccaFiona" spelade & Sebs var warm-up.
Vid 23.20 fick jag ett mess från Teresa "Pallra dig hit nu!" och svarade kanske och 40 minuter senare var jag på plats. DÅ hade dem just gått!!! hahaha, men Teresa kom tillbaka och vi stannade en timma innan jag sedan bädda ner mig och sov alldeles underbart :)
Eftersom jag kom sent till Gastons inatt fick jag ingen goddiebag men imorse såg jag att Sebastian hade tagit emd en hem. SÅ himla söt!! I bagen fanns massa godsaker, ELLE-tidning, BjörnBorg trosor, nattlinne och ett nagellack från depend :) HÄÄÄRLIGT!
Mycket att göra på jobbet idag och nu ligger jag hemma och slappar innan jag ska jobba på MOON ikväll.
Min älskling har jobbat så mycket i helgen och han är också helt slut!
Strax innan jag skulle till jobbet imorse ser jag hur vår fina fönsterväxt åkt i golvet, så det är dags att suga upp all jord på köksgolvet nu också :P craaaaazy. Tur att blomman inte tog skada i alla fall!
HA DET BRA!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback