Grattis min amalia!


Min underbara, älskade vän. Idag är det Din dag och jag önskar jag kunde vara hos Dig men Du befinner dig i Oslo och jag här i Halmstad.
I vilket fall ska du veta att du finns i mina tankar och alltid i mitt hjärta!
TACK för att du förstår mig men också är den som kan sätta mig på plats.
TACK för att du alltid ger mig så mycket kärlek men även ibland hård ord.
TACK för att just Du är min vän, för mig är du alldeles fantatsisk!
JAG ÄLSKAR DIG, alltid!
MÅNGA KRAMAR PÅ DIN FÖDELSEDAG!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback