måndag


Mamma, mina söta mamma och lille Max! Den här bilden tog jag i december när vi var påväg till farmor i Göteborg...
Idag har jag varit på min första MATTE B-lektion och redan nu känns det som om jag tagit mig vatten över huvudet. MEN jag kommer att göra mitt bästa och inte ge upp och som pappa sa att funkar det inte då så "FUCK IT!" Nu sitter jag här i sängen och myser med Maal :) hennes närvaro känns bra!
För övrigt känns det som en vanlig, ganska tråkig måndag. Imorgon väntar körlektion och riskettan. Vems jävla idé var det att man ska betala 700 kr för en obligatorisk lektion om alkohol, droger och trötthet i trafiken.
Denne kan gärna kontakta mig så ska vi ta ett snack!!
HA DET BRA!
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback