årets

JAG HAR GJORT EN LITEN ÅRETS-SUMMERING :)

Årets förändring
: Samboliv.
Årets "varmast om hjärtat": Min familj, mina vänner, Sebastian.
Årets "well-done": Matte A avklarad haha!
Årets devil: Musen Lucifer på vårt rum i New York
Årets baksmälla: Hemfärden från USA var olidlig, efter limoutgången i LA dagen före.
Årets frustration: Min komvuxperiod!
Årets irritationsobjekt: TOALOCKET SOM ALLTID ÄR UPPE!
Årets bakfyllemat: Pizza
(ett av) Årets roligaste ögonblick: När Gustav låste in Slangbellan på hennes rum när hon behövde spy! Det gick inte så bra, men det var kul att vara åskådare! haha
Årets förlust: MJ's bortgång
Årets budord: No limits, No regreds!
Årets fylletårar: När jag, Amalia och Fline tvunget skulle köra en kärleksförklaring till varandra på toan i Cali!
Årets sovplats: Ett badkar!
Årets felberäkning: När jag skulle sluta köpa sprit ute (för att det var dyrt) och istället göra goa drinkar hemma. Jag och pappa köpte alkohol som skulle räcka under 2 månader. FEL! 3 veckor...
Årets snyggkväll: Klickkväll på MÅNDAGSKLUBBEN!
Årets karaokelåt: "Total escape of my heart"
Årets maskotHarlövsons! 
Årets händelse: När flygpersonalen trodde att jag hade svininfluensan och 8 räddningstjänstbilar väntade på plats i Frankfurt.
Årets GrattisMaals körkort.
Årets kärlek: Sebastian
Årets "Gör EJ detta: Anta aldrig att det är billigare att köpa inrikes-flygbiljetter på plats i USA! framförhållning är ledordet!
Årets "Gör detta": Vinn ett pris som starkaste kvinnan på SATS!
Årets Amalias mest (hennes ord) FANTASTISKA ögonblick: En coca-cola, fruksallad i CENTRAL PARK bland haschpåverkade ungdomar.
Årets smak: rapé
Årets dryck: P2
Årets bästa månadarapril. maj. juli.
Årets blogg: KENZAS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Linnea. Känner mig hedrad över att vara (ett av) årets roligaste ögonblick. Hade ju dock önskat det innefattade ngt annat..haha.

2010-01-10 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback