shame on me!

Va fan hände egentligen?! Jag inledde hösten med att träna 4 ggr i veckan och började så sakta att komma i form, jag var engagerad och målmedveten. Sedan blev jag sjuk och så kom problemet med knät som gjort att jag inte kunnat träna på över 1, 5 månad. Idag var första gången på länge och det kändes så otroligt skönt MEN fan så besviken jag blev när jag ställde mig på vågen. Jo, jag vet att man inte ska utgå från den men för min del kan jag faktiskt göra det!! Eftersom jag vet att jag inte precis gått upp av muskler och summan på vågen inte precis är "based on vegetables!" Om ni förstår vad jag menar :P Jag har inte gått upp 5-10 kg, nej herregud då hade jag varit stor som ett berg vid det här laget men jag behöver bara lägga på mig dem där onödiga peppakakorna och godsakerna för att få jobba extra. Vilket jag inte gjort, utan jag har bara suttit på mitt ass!
Å andra sidan är det svårt att finna motivation när man inte riktigt är i form, både psykiskt och fysiskt - men jag måste jobba, PRECIS SOM MED ALLT!!
Hade man haft lite tur hade man kanske föds med grym metabolism men man kan inte få allt i livet. Nej, nu ska jag sluta klanka ner på mig själv, jag har fått höra att jag istället föds med ett stort hjärta! ;)
OKEY GOTT FOLK!! Nu blir det ändrig i stugan!
OM 2 VECKOR, (23 dec) ska jag ge er en uppdatering om hur det går :)
Jag kan nästan garantera er är alla kommer att vara nöjda! ÄR DU PÅ?!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja verkligen, det är super mysigt : )



Jobba på, du kommer hitta din motivation igen. Det tar tid, men det gäller bara att börja igen och komma in i rutinen. Och något extra kilo här och där, det gör inget för det har vi alla och det uppskattas av killarna också :D Lycka till i allafall, du kommer lyckas bra. :D Jag är på . . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback