Ny vecka, nya tag!

Godmorgon!
Jag vaknade av ett samtal från bemanningen inom förskola/dagis - dem ville att jag skulle hoppa in, jag blev superglad men vi insåg att det krockade med tiderna så vi kör igång från och med nästa vecka istället!
Som sagt ny vecka och nya tag! Har en del att stå i och det känns gott, en sista vecka i skolan och sedan ska jag börja jobba lite i butiken igen också.
Äntligen! Skitskoj, behöver du nya jeans?! KOM TILL MIG :)

MÅNDAG
- Plugga. Ärenden på stan. Kalas. Plugga.
TISDAG
- Prov i rättskunskap. Handledning i PA. Plugga PA. Sitta barnvakt.
ONSDAG
- Plugga PA. Mattelektion. Träna. Plugga PA.
TORSDAG
- Plugga. Plugga Plugga. Träna.
FREDAG
- Nationella Prov i Matte. Redovisning i PA. HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback