mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
började jobba i klädesbutik


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Njaa, ingen nära vän!


4. Dog någon som stod dig nära?
nej, tack och lov!


5.Vilka länder besökte du?
Norge. Roligt år...


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mindre bekymmer. Mer pengar :)


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 januari


8. Vad var din största framgång 2010?
Att flytta ihop med Sebs på Köpmansgatan :) Klara Matte B!


9. Största misstaget?
Att jag inte rest något!!

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hmm jaa...


11. Bästa köpet?
Min MacBook och min varma vinterjacka från Peak!

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hyran, inredning, kläder.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick jobbet på TR3TTON och när jag klarade mina studier.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Mycket Swedish House Mafia.

Alor on dance - Stromae

Te Amo - Rihanna


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare men ganska stressad!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest & tränat!

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig och ödslat mina körlektioner på fel lärare.


18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos min syster med min fina familj & Patriks familj!

 

19. Blev du kär i år?

Jag har varit kär länge nu :)


20. Favoritprogram på TV?
Scrubs.

 

21. Bästa boken du läste i år?
Den förlorade symbolen - Dan Brown


22. Största musikaliska upptäckten?
Nina Simone


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
JellyBean fatet och glaskuben.


25. Något du önskade dig men inte fick?
Hade ingen särskild önskelista fick en massa fint :)


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade en liten bjudning med plockmat och dansade loss på Fiesta!


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Haha gud vad jag tjatar om en resa, måste vara riktigt less på kylan nu ;)


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
snygg & stilren


29. Vad fick dig att må bra 2010?

Sebastian. Min familj. Mina lägenhet. Mitt jobb. Bra filmer.


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gerard Butler är go!


31. Vem saknade du?
Flin & Maal!!


32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina goa kollegor, dessutom blev jag & Noah rätt tajta i år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback