julafton

Min julafton började med en god frukost och julklappsöppning tillsammans med älskling!

Undra vad som gömmer sig i paketen ;) Här får ni även en liten skymt av våra fina julkort som vi fick av min familj.

Min älskling har köpt smycken från Efva Attling och en digitalkamera till mig!!
Jag blev så himla glad :) han skämmer bort mig!

Armbandet "HOPE" och ringen "PENSEZ DE MOY" fån Efva Attling!

Påväg hem till syster...

Här har ni granen och "lite" julklappar ;)

Tre systrar och en putrumpa! haha

Söta Sanna intar julbordet!!

Charleen & jag kör inte riktigt samma söta stil ;)
Egentligen ville ingen vara med på bild utan bara hugga i den goda julmaten!

Kökshäng haha!

Nämen kolla, vi har tydligen vart snälla i år...

Men snällast var nog Penny! :)

Älskade Amanda & en sne Linnéa

Mina vackra mamma och bästa spelet!

K A L A H A ...och en baileys!

Älskling kom förbi en stund, sedan åkte vi hem och sov riktigt gott!
GOD FORTSÄTTNING!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback