I'm done!

Så jävla gott! Har precis slagit in den sista julklappen och är nu helt färdig på den fronten. Idag har jag dessutom fått gjort en massa ärenden på stan och storstädat hemma hos pappa. När jag väl var hemma fick jag pyssla om en "sjuk" Sebastian. Han är precis som (mig +) alla killar som tror dem är dödsdömda så fort dem får lite snuva. Haha så fånigt ;)
Fick mitt schema från mårtenson garderoben idag, jobbar en hel del. HÄRLIGT! Och på tal om  jobb, imorgon jobbar jag på TR3TTON mellan 10-18 så nu får jag allt ta och lägga mig! GODNATT GODINGAR!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: petra

härligt att ha alla klappar klara. Själv ska jag ta sista rundan idag:) Ha en bra dag snygging!

Postat av: Zarah-Lou

Hej! Läste din kommentar inne hos NoScarlett ang. Mexiko.. kom själv hem därifrån för 2 veckor sedan, nu vet jag inte själv vilken del av Mexiko ni ska åka till, men jag skrev en liten guide om Maya Riviera, finns i bloggen (finns en mexikokategori) :)

Vi var på Yucatanhalvön, alltså Cancun, Playa del Carmen, Tulum osv. :)

2010-12-23 @ 02:13:48
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback