sweet sunday


(yesterme, yesterday!)

Herregud. Idag gick vi inte upp förrän halv 3!! Å andra sidan kanske det inte är så kostigt med tanke på att jag inte kom hem från festen förrän halv 5 inatt.
Det var himla roligt igår :) vi var 15 personer hemma hos Ankarcrona som åt mängder av kräftor och god paj. Nubbevisor sjöngs för fulla halsar och det blev lite buggande som vanligt. Idag har jag dock fått betala priset för snappsarna, har haft sjuk huvudvärk och varit riktigt trött.
Men vi har haft en mysig söndag ändå, med räkor och annan god plockmat.
Nu kom Maal och vi sitter och kollar en ny actionrulle med John Travolta "from paris with love!" men jag orkar inte precis koncentrera mig på den.
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback