s i s t e r s .

Nostalgi nostalgi. Lurarna är på och jag sitter och lyssnar på Spice girls.
Jag var inte annorlunda, jag fullkomligt älskade dem när jag var liten! Hade alla skivor, filmer, album och samlarkort. Jag var som besatt! Födelsedag eller julafton - alltid var det spice girls-saker som stod överst på mina listor. Jag minns hur mina systrar brukade skämma bort mig ordentligt med en massa fina presenter när jag var liten, innan dem själva fick barn vill säga. Jag skulle bara vilja säga jag hade klarat mig utan alla fina saker, för så länge jag har Er har jag allt!


P.S. Vem var Du i spice grils? Jag var antingen MelB eller MelC. Fast ibland fick jag vara Geri (när Nancy inte var med), då var jag lycklig! HAHA :D


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha , jag har faktiskt en väldigt rolig video från när vi mima till spicegirls ;D

2010-09-05 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback