lördag

jättekonstigt, igår blev jag plötsligt sjuk (?) Det började redan när vi satt på Gastons och när vi var hemma hade det blivit värre. (nej Amalia, jag är INTE hypokondiker haha) hög feber, smärta i kroppen och i halsen. Det blev att ta en panodil, dricka te och sedan bädda ner sig.
Sebs gick ut en sväng och jag vaknade inte av ett enda mess under natten.
Nu ska jag fixa mig och sedan kila till jobbet, resten av lördagen ska jag tillbringa hemma hos Charleen. Det ska bli så mysigt :)
KRAM LINNÉA

P.S. Du som grattade mig för bullen i ugnen från "todays look" igår!
OH TACK :D  jag väntar trillingar. och dem sitter på höften ;) haha!


Kommentarer
Postat av: katarina

Förlåt söta du, men det är säkerligen jag som smittat dig i lördags. Krille blev sjuk i går med! Krya på dig!!!!!! Kram

2010-08-28 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback